1.0.2.7 versiyonu ve üstü için Personel Dökümanlarında Özel tasarlanmış belge eklemek için gerekli işlemler aşağıda anlatılmıştır.
Özel belge tanımlaması, Microsoft Office Word dosyalarının içinde tanımlanmış terimlere göre otomatik olarak veriler eklenmesi sayesinde, Özel tasarımlı dökümanlarınızın program içinde kullanabilmeyi amaçlamaktadır.
1-Bu özelliğin kullanılabilmesi için Bilgisayarınızda Microsoft Office Word programı kurulu olması gerekmektedir.
2-Personel Dökümanlarında Özel Dökümanlar listesine Sağ Tıklayıp "Yeni Belge" seçeneğine tıklayın.
3-Açılan ekranda Belgenin adını ve Taslak word dökümanını seçiniz ve Kaydet'e basınız.
Word Belgesi içindeki Otomatik aktarılcak Tanımlamlar
[ADISOYADI] = Personel Ad Soyad
[TCNO] = Personel TC Numarası
[ISEGIRISTARIHI] = Personel İşe Giriş Tarihi
[ISTENCIKISTARIHI] = Personel İşten Çıkış Tarihi
[DOGUMTARIHI] = Personel Doğum Tarihi
[DOGUMYERI] = Personel Doğum Yeri
[AYLIKUCRET] = Personel Aylık Ücret
[ADRESIL] = Personel İkamet İli
[ADRESILCE] = Personel İkamet İlçe
[IKAMETADRES] = Personel İkamet Adresi
[PERSONELRESIM] = Personel Resmi(Resim Formatı)
[PERSONELTELEFONCEP] = Personel Cep Telefonu
[PERSONELNO] = Personel Numarası
[BUGUNTARIH] = Bu günkü Tarih
[FIRMALOGO] = Firma Logosu(Resim Formatı)
[FIRMAUNVAN] = Firma Ünvanı
[FIRMAADRES] = Firma Adresi
[SUBEADI] = Şube Adı
Özel Döküman olarak eklediğiniz Word belgesinin içinde yukarıdaki tanımlı kodların yerine bilgiler otomatik olarak yazılmaktadır.
Örneğin hazırladığımız bir özel döküman içerisinde bir yerde personelin adının ve soyadının yazılmasını istiyorsak, bu yere [ADISOYADI] ibaresinin olması yeterli oluyor.
Özel belge tanımlaması, Microsoft Office Word dosyalarının içinde tanımlanmış terimlere göre otomatik olarak veriler eklenmesi sayesinde, Özel tasarımlı dökümanlarınızın program içinde kullanabilmeyi amaçlamaktadır.
1-Bu özelliğin kullanılabilmesi için Bilgisayarınızda Microsoft Office Word programı kurulu olması gerekmektedir.
2-Personel Dökümanlarında Özel Dökümanlar listesine Sağ Tıklayıp "Yeni Belge" seçeneğine tıklayın.
3-Açılan ekranda Belgenin adını ve Taslak word dökümanını seçiniz ve Kaydet'e basınız.
Word Belgesi içindeki Otomatik aktarılcak Tanımlamlar
[ADISOYADI] = Personel Ad Soyad
[TCNO] = Personel TC Numarası
[ISEGIRISTARIHI] = Personel İşe Giriş Tarihi
[ISTENCIKISTARIHI] = Personel İşten Çıkış Tarihi
[DOGUMTARIHI] = Personel Doğum Tarihi
[DOGUMYERI] = Personel Doğum Yeri
[AYLIKUCRET] = Personel Aylık Ücret
[ADRESIL] = Personel İkamet İli
[ADRESILCE] = Personel İkamet İlçe
[IKAMETADRES] = Personel İkamet Adresi
[PERSONELRESIM] = Personel Resmi(Resim Formatı)
[PERSONELTELEFONCEP] = Personel Cep Telefonu
[PERSONELNO] = Personel Numarası
[BUGUNTARIH] = Bu günkü Tarih
[FIRMALOGO] = Firma Logosu(Resim Formatı)
[FIRMAUNVAN] = Firma Ünvanı
[FIRMAADRES] = Firma Adresi
[SUBEADI] = Şube Adı
Özel Döküman olarak eklediğiniz Word belgesinin içinde yukarıdaki tanımlı kodların yerine bilgiler otomatik olarak yazılmaktadır.
Örneğin hazırladığımız bir özel döküman içerisinde bir yerde personelin adının ve soyadının yazılmasını istiyorsak, bu yere [ADISOYADI] ibaresinin olması yeterli oluyor.
Sanda Yazılım
Sistem Yöneticisi
Sistem Yöneticisi